Saturday, October 19, 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 6


Instagram gambar 1


Instagram gambar 2

Setiap minggu akan ada tugasan yang diberikan oleh Prof Dr Normaliza yang menggunakan gambar dan video. Jadi saya mengambil keputusan untuk pergi ke digital mall untuk mengemas kini komputer riba saya yang sebelum ni mempunyai masalah. Walaupun banyak duit telah dihabiskan untuk komputer riba saya tapi saya sangat berpuas hati dapat menyiapkan video yang diberikan oleh Prof Dr Normaliza. Gambar kedua pula menceritakan saya terlibat dengan Kejohanan Sukan Universiti Pendidikan. Saya telah mewakili UPM dalam kejohanan ini walaupun saya mendapat tempat ke 2 tapi saya tetap berpuas hati dapat menyumbangkan pingat untuk UPM. Sekurang-kurang ada sumbangan yang saya dapat berikan kepada UPM sepanjang pengajian saya di sini.




No comments:

Post a Comment